Srodki transportu w gdansku

kokardki na gumce

Droga na rowerze jest typowym środkiem transportu, który chce pomimo wszystko bardzo wiele wysiłku i spala wiele kalorii, dlatego wskazana jest stosowna dieta rowerowa. Jest ostatnie więcej dobry sposób dla osób, jakie pragną stracić kilka zbędnych kilogramów. Jednak ludzie, jacy potrzebują mieć rower jedynie jako sposób transportu lub hobby, powinny zwrócić szczególną opinię na menu, aby wypady rowerowe ich zbyt daleko nie wycieńczały. Poniżej opisujemy kilka zasad, którymi powinny się kierować osoby pokonujące wielkie dystanse na rowerze. Oto dieta rowerowa dla początkujących jazdy na rowerze:

Śniadanie. Nie bez powodu wypowiada się, że śniadanie jest najistotniejszym posiłkiem w procesu dnia. Przedstawia ono za zadanie zapewnienie nam energii na resztę dnia, natomiast pozostałe posiłki ale tę energię uzupełniają. Ciekawym lekarstwem będzie między innymi muesli z dodatkiem owoców i rodzynek lub zupa mleczna z makaronem (koniecznie al dente). Przekąska. Wydobywając się na rower, dobrze jest mieć o dobrej przekąsce, która przyda nam energii i spełni nagły głód. Głównym jej składnikiem winnym być cukry proste, dlatego radzi się spożywanie dojrzałych bananów lub kanapek z dżemem i miodem. Jeśli natomiast idzie o warzywa, ciekawym rozwiązaniem będą pomidory i czerwona papryka. Kolacja. Po ciężkiej przejażdżce możemy być potężny głód. Wprawdzie nie należy przesadzać z jedzeniem tuż po wysiłku fizycznym. Już po przyjeździe z uwagi rowerowej wystarczy sok pomarańczowy lub zbożowy batonik (na dowód Corny). Do dużego obiadu zasiadamy a później, gdy już odpoczniemy po wysiłku. Nawodnienie. Przede całym nie wolno zapominać o odpowiednim nawodnieniu organizmu. Najważniejsze jest, aby już przed wyprawą na rower wypić odpowiednia ilość płynów. Najświetniejszym podejściem będzie rzeczywiście woda, być może odpowiednie napoje energetyzujące dla sportowców. Trzeba jednocześnie mieć świadomość tego, że człowiek potrzebuje dziennie około 2 litrów wypitej wody (w relacji właśnie z płci i wielkości ciała), a skutki ewentualnego odwodnienia, szczególnie w warunkach wysiłku fizycznego, momentalnie zmniejszą naszą wydajność, poczujemy się ociężali i pozbawieni energii.

Dieta rowerowa zawierająca wprowadzone przeze mnie projekty nie ma tak zastąpić normalnych posiłków, wręcz przeciwnie. Nie należy się jednak przejadać! I dla kobiet, które są zainteresowane dobraniem najkorzystniejszej dla siebie diety rowerowej, polecamy spotkanie z dietetykiem, który dobierze nam rodzaje posiłków w taki forma, żeby stary kiedy najlepsze tylko dla nas, nie a dla zwykłej osoby.